May 21, 2011

Gathering Sahabat Blogger di Taman Tasik Metropolitan

Ya Allah aku suka sangat kan cerita perkara dah basi , lapuk dan kalau cerita tu ibarat spora , Dah jadi cendawan gamaknya.



Nisa Kay dan aku tak dapat dipisahkan ye sekarang.Hehehe.Kami pergi sama sama.


Sambil berpelukan.Arghhh demok.





















  3 gambor terakhir dengan anak anak ikan . Hihihi.Gatai bebenor aish.



Okay dah tak gatai aish.Bersama blogger umur 17 tahun dan cakap aku pon 17 tahun (Nak jugak kau...)


Hujan turun menjadikan layang layang putus talinya . Aku tak main layang layang pun . Sibuk bergelak ketawa dengan budak budak sahabat blogger ni hah.Haha!! Agak lama tak pergi gathering . Kali ni tak ramai tapi best .


Aku menulis dalam mood mengantuk . Haiyaaaaa.Tidur lagi..Krohhh krooohhh krooohhh. Bye !

21 comments:

the garang said...

gamabr senget aku tu kacak doww. saja nak bgtau

Yuyu said...

amal:aku rase gambo aku cantik.kah3.cun comel cantik jelita jgk yek aku nih...ngeh2

Heziqa Yoo said...

yeay!amal perasan..haha=.="
Yuyu,comey laa..hehe ^_^

Faiz Tapit said...

peeewwwiittt. awek comel

Farhan Zulhusmi said...

seronok jumpa kamu...
InsyaAllah..ada rezeki kita jumpa lagi..amin....

Gadish Lollipop said...

ouch . ada jugak gmbr sy kat sini . hehehe . sis yuyu comel :)

Kechik Itu Comel said...

bestnya la klu dpt join mcm ni..tp tak pnh join lg ni..isshhh..=p

Encik MamaT said...

hehe.. aku tak berapa nak glemer.. malas nak join gath... hehe

Unknown said...

sekeping pic aku pn tarak
okebai
:p

Rtp Farra Arisha said...

bestnyeee die gathering ramai2. nice pictures anywayssss!

Yuyu said...

HEZIQA:haha.amal mmg ske perasan..

Yuyu said...

faiz:pehal?bluekk

Yuyu said...

farhan:hehehe.hepy jgk jmpe kmu


gadish:hai comel

Yuyu said...

nour:lain kali jom la join.best

sYafIk-wAy said...

aku anak ikan paling comel . haha

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

perghh...semua hots2..asal aku xde ni??..grrrr

cimöt said...

alahaiiiii regret nyer xpegi..ko pegi gathering tu rupenyer..kalo x bley gosip2 ngan ko ennn..

Yuyu said...

syafiq:ank ikan plgg comel???jap aku pikir..hahahahaha...

Yuyu said...

iqbal:sbb ko xhots2...hahaha

Yuyu said...

cimot:tula ko..lenkali pegi...:)

yaya_flanella said...

yu.. tembamnye kau yuuu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...