Apr 21, 2011

siapa cakap Hanis Zalikha sombong?


selamat pagi semua!!!

pagi yang indah bila aku online fecebook dan tengok hanis zalika komen wall post aku kat fanpage dia.biar la orang nak kata cehh tu pun nak tunjuk.balas wall post je pun.eleh kau yuyu gedik sangat aih.sebenarnya,tiap hari aku masuk belog hanis even dia tak update pun aku tetap godek godek dan baca entry lama lama.


siapa kata blogger famous famous ni sombong?

maria elena pun pernah balas komen kalau aku post kat fanpage dia.bukan setiap masa dorang depan laptop dan online.so,kena paham la kalau dorang tak balas komen ke apa yek.keh keh keh.

oh semalam aku lepak dengan nisa kay kat kedai mamak.kecil je rasa diri ni bila lepak dengan orang pemes pemes ni.hehe.nisa menaip yang buat vlog dengan lisa surihani hari tu.korang mesti tengok kan?tak tengok sila tengok okeh.


ada rahsia yang aku perlu sembunyi.so kena syhhhhhhhhh dulu lah.okeh muka masing masing tak mekup,letih je.Ambil gambar guna handphone cikai aku.memang superb la gambar kan.thanks nisa tolong yuyu semalam!!tolong apa???syhhhhhhhh jugak la.hahaha



okeh jeles jeles!!

ps:yang pasti faiz tapit selalu balas komen peminat dia.kan paiz kan?kan?kan?...kah kah kah...


27 comments:

Tok Esah said...

hehe, hanis tu mmg tak sombong!! baik je dia!!

Yuyu said...

tok esah:hehehe...tok penah jumpa dia x?hehe

Faiz Tapit said...

sape paiz tapit? sape?
asik2 jumpe org pemes je die nih... grr

Yuyu said...

paiz:kata kat diri ke jumpa org pemes???haha..jumpa diri sndiri eh?haha

paiz tapit yg baik orgnya tu..

Unknown said...

bestnya dpt bersantai dgn blogger terkenal :)

efa said...

waah bestnya lahai yuyu dpt jumpa blogger femes eh hehe best2 :)

nadia natasya said...

a'ah betul betul betul
faiz tapit mesti reply komen orang :DDD
hahhaaa.
ouh dtg follow blog nii (:
serius best :D

Yuyu said...

@dawa:hehehe...segan2

Yuyu said...

@efa:hehehe...segan jugak

Yuyu said...

@nadia:kan kan kan???dia rajin komen..bagus2...*kipas2 paiz...haha

mas malas sign in said...

HAHAHA nak bangga gak ah sebab tolong like wall post tu. kah3

















terpaksabanggakandirisendiri ^^

Yuyu said...

@mas,hahahha..nampak2..keh3

Invisible Me said...

semua blogger baik.
mcm kita :P
dtg sini walaupun tenet lembap.

cimot malas sign in..hihihi said...

wwahhhhh..semua femes2..yuyu pon femes kan...

Yuyu said...

cimot...xdemaknenye..ngeh3

Pojiepooh Abdullah said...

Saya tak pernah sombong tak pernah pun masuk blog Yuyu.. Ok Say atk popular T___T #nanges huhuh..

PojiePooh; Hanya Satu...

Yuyu said...

alaaaa pojie...

. said...

bukan aku yang cakap.

Yuyu said...

fuyooo nizamsani datang komen.tenkiu2..

Ayeem Jemain said...

dia pon penah balas wish birthday aku. mmg tak sombong ;)

Yuyu said...

ayeem:a'ah..dia mmg baik hati dan tak sombong...keh3...baik orangnya..

Rashid said...

Mereka yang sedar seadanya diri pasti tak akan berdiri megah walaupun diri tinggi di awangan ..

;)

Yuyu said...

rashid:btul3

Anif Abdullah| AA said...

kawan sy kat uitm kata,dia ok je.. sweet n happy-er.. :)

Anonymous said...

malu nak introducekan diri, tengok jelah blog or fanpage sy
http://akulelakidialelaki.blogspot.com/

besau beg kamera..hehehe..

Yuyu said...

huh??owh okeh..

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

waah..seronok tu..hehe..

err..incik faiz tapit tu sapa?..yang bajet suami lisa surihani tu ke?..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...