Apr 18, 2011

filem blue

berada dirumah berpetak free pemberian KKM  amat menyeronokkan.selain dapat bergusti bahu dengan roomate,aku dapat juga berhimpit ramai ramai tengok tv sambil makan makanan terkumpul.sapa ada makanan aku kebas,makanan kau jadi milik aku.har har har.



bila malam tiba ,perut berkeroncong ibarat ada anak kucing sawan mahu keluar.krukkk...krukkk bunyinya.maka,aku cari makanan terkumpul.duduk bersila depan tv tanpa memandang tv.sayu pula kan...


tiba tiba roomate aku nama mariah curry menjerit

"weh yuyu!!!mung tengok crito blue.bakpo jadi gitu hah?".dengan loghat kelantannya aku sangat paham.

"berakkk doh mung ni yuyu!!tutup tv tu.blue jah".dia menyambung lagi.

"hah?aku tertenggok filem blue ke sekarang?".dengan muka innocent aku kemudian menggelabah.

"blue???".mata aku memandang tv.oh blue.



kau ada rasa nak kejar tak roomate macam ni dan tarik rambut dia kuat kuat?lepas tu bakor tilam dia dan sorok ID card sama slip exam.




muka innocent macam ini kau permainkan mariah?berani berani kau.dah la innocent,kelabu pula tuh.memang aku dalam kekaburan lah.tak paham eh?.erm.gambar ni kelabu,mata aku rabun.sekian.

ps:gambo bila ntah tuh.pasrah je joyah kena gigit.

18 comments:

mas malas sign in said...

adododdoyyy. mata rabun tu best..


pandangan orang lain2. haha

Faiz Tapit said...

alorhh... kiutnye gambo... ngeh3
joyah kenal momo x?

Yuyu said...

mas:hahaha...rabun sikit2 best la..hehehe


paiz:oloh kiutnye gambo...momo kenal joyah x?kahh3

Syafiq Rosli said...

haha..bukan main blue lg..

Far8 budak baik said...

berat nanang..haha
nasib aku pike baik je =p

tice sha said...

hehe...:)

z said...

haha.siot punya rumate..

Yuyu said...

syafiq:hahahaa..kan??berpinar mata aku tgk blue sgt

Yuyu said...

fa8:mu bdk baik mcm aku jugop la klu gtuh gop

Yuyu said...

tice sha:hehe

z:takde la siot.dia baik .

Pdud said...

berak(berat) dh mu yuyu

Yuyu said...

bakpe plop pendekar weh?

desperate mama said...

hahahahahaha.... ingat blue betul tadi... baru je nak bagi tazkirah petang...

nadia natasya said...

haha bluee gilaa :DD
comel je muka :D

Yuyu said...

kak fiza:hahaha...akak bg takzkirah pon sy tetap akan dgr kak..keh3


nadia:hahaahha..blue biru..

cimöt said...

ko mmg blue..keh keh keh

Yuyu said...

cimot:keh keh keh...bluemoon....

IftiMonstaa said...

hahaah! lawak!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...