Dec 3, 2010

bahagia akan tiba untukmu

mengharap kau bangun dan senyum.
bahagia akan tiba untuk dirimu.
hadapilah dugaan seandainya ia bisa mematangkanmu.
mengalah kau bukan bererti kau lemah.
tinggalkan dia jika disana kebahagiaannya

aku disini masih menerimamu..
aku disini masih dalam pelukanmu.
akan ku ajarkan kau tentang cinta dan akanku dakap kau tentang sayang
jika kau titis tangis.
akanku kutip tiap titisan itu
kerana kau selayaknya ukir senyum...

jangan tonjolkan kau lemah
kerana kau sedang belajar untuk menjadi tabah





yang sentiasa bersamamu,
yuyu

*image credit to mr google*

11 comments:

IEKAH MOKRI said...

insyaallah akan dtg kebahagiaan utk semua org

Anisa said...

mungkin jauh sekali bahagia dtg pada saya

m i a said...

aauuwwww...header terbaek la yuyu..suka3

Apih El Nino said...

mungkin lebih jauh bahagia utk datang pada saya berbanding Anisa Hang Tuah.

Yuyu said...

iekah:bahgia adalah utk semua orang...

Yuyu said...

nis:bahgia juga utk ko cuma mungkin belom tiba masanya lagi...

Yuyu said...

mia:auuuwww header berani mati tonjol muka sendiri..hahahaha

Yuyu said...

apih:ala...semua org berhak bahgia.takdenye jauh dekat.ko pon akan bahgia..:)

puisi atas ni aku tuju kat korg sume ..hehe

Yuyu said...

apih:ala...semua org berhak bahgia.takdenye jauh dekat.ko pon akan bahgia..:)

puisi atas ni aku tuju kat korg sume ..hehe

simplest_anik said...

thanks...andai itu takdirnya..akan ku desak hati degil ku,akan ku paksa ketabahan melilit mekar disitu,biar ku terus kuat..biar ku terus matang...ku butuh dirimu,nasihatmu dan pelukanmu...untuk aku terus mampu mengukir senyum....

Yuyu said...

anik:aku sentiasa bersamamu...selagi aku bergelar perempuan dan seorang kawan,insyaallah aku memahamimu n is always be beside you!...wahhh jiwang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...