Sep 8, 2010

di mana setan?

amboihhh tajuk akak.sopan sikit.takpe takpe bulan puasa nih setan kena gari.sebut kuat sikit DIMANA SETAN!!!!!.kah3..


ni ha aku nak sembang sikit ngan korang pasal setan.meh duduk meh.korang tengok astro RIA semalam pukul 10.30 malam?ala drama Lagenda Budak Setan.aku tertunggu tunggu la nak  tengok sebab nak sokong buah hati.siapa lagi kalau bukan abang  Farid kamil.tengok filem Lagenda Budak Setan  aku menangis teresak esak sampai dah tak keluar suara.I tell youuuuuu...tudia..
walaupun filem itu pelakon perempuan yang ganti Lisa tuh macam hampeh tapi jalan cerita dia aku suka.Akhadiat akashah punya cerita asal tuh.mau tak gigit jari.kan kak besah kan?




sebelum ini aku tengok drama ni  hasil kerja kawan aku download je.lena jugak aku tengok.tapi masih lagi nak tengok!balik rumah tV depan mata,apa lagi nak layan la tapi siyes ngantok,pelakon perempuan tuh aku tak kenal.kesimpulannya dalam drama tuh aku kenal Farid kamil dan Nasty jer.



bosan weyh!amat bosan.bila la Ayu nak berubah wajah???tak sabar aku nih.jalan cerita dah best tapi pelakon tula buat ramai peminat novel dan filem  LBS menongeng frust.dah la zaman sekolah Kashah tak menyetan pun.nak banding ngan budak sekolah aku dulu bagai langit dan bumi kot.Sekolah mana?rahsia.yang penting sekolah tuh tiap tiap minggu polis datang.nasib baik la ilmu cikgu bagi aku guna ,dapat jugak masuk matrik.kau nak cakap kau tak terpengaruh dengan budak setan sekolah kau la nih yuyu?








sebab you ada buat I nak tengok taw dak.raya jangan lupa datang rumah...
kak besah pun sama!

2 comments:

Unknown said...

hahahaha!! bt gak tuh entry ni..heee~

ta ske ayu tu..ta cun! nk lisa jugak! :D

Yuyu said...

hahaha....
betul2...nak lisa jugakk!
jeriiittt! nak lisa nak lisaaa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...