Sep 9, 2010

artis tiru baju rayer aku

rayer rayer nih paling best mestilah bergaya bagi pompuan gediksss kan?semestinya orang berlagak macam aku akan tanya pompuan lain ''berapa pasang baju rayer tahun ini''.dengan nada perlahannn gituh.harap harap pompuan tuh akan tanya aku balik.kah3..

bila dia tanya,aku dengan gaya mak datin sambil pegang handbag jawab

''5 pasang jer''.kasi kuat sikit.risau jugak kalau dorang tak dengar.biasanya pertanyaan aku ini depan ramai orang gtuh agar ramaiii yang tahu.tak baiikkkk you.....

antara baju raya yang direka khas macam ini...jeng jeng jeng...


tak menangis ke kau tengok baju raya aku??hehe



macam puterii you...


fuhhhhh,gorgeous...


tutup cerita!


tiba tiba dapat sms dari ibu tersayang.
''yu,bawak balik baju kurung cantik cantik sikit sebab baju raya kita tak siapp''

kah3.ambikkkk kau yuyu!tula berlagakkk lagi...hahahhahaa...

ibu tersayang sememangnya sayang anak dia nih,maka beliau beli sepasang baju kurung siap untuk anak gadis cumell ini..


takpe la ,tak dapat macam snow white,cinderella kat atas pun,dapat macam kak siti pun dah cukup...
kah3...aku tak tiru beliau,beliau tiru aku...aku tak marah pun...hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...